Binnenbaan B.V.

Managementassistent/ Directiesecretaresse – Werkbedrijf De Binnenbaan B.V.

Organisatie

Bij De Binnenbaan geloven we in de waarde van werk. Wij geven onze kandidaten daarom het zelfvertrouwen en de vaardigheden voor een kansrijke (door)start. Daarbij is passie het sleutelwoord voor een duurzaam resultaat. Met de juiste ontwikkeling en matching streeft De Binnenbaan bij uitstek naar een duurzame plaatsing. Hierbij speelt de zogeheten ‘dubbele klantbenadering’ een belangrijke rol: het gaat om een ideale afstemming tussen het talent van de kandidaat en de behoefte van de werkgever. Aan de werkregisseur de taak om proactief en met frisse blik beide met elkaar te verbinden.

Opdracht

  • Agendabeheer directeur en managers
  • Organiseren van bijeenkomsten en vergaderingen o.a.:
    • Roadshow Kom Op!
    • PMO
    • Doelgroep BBQ
    • Nieuwjaarsborrel
  • Notuleren van MT-vergaderingen
  • Ondersteunen van (team)managers bij uitvoeringsvraagstukken
  • Afhandelen van telefoon- en mailverkeer
  • Bijhouden diverse mailboxen zoals secretariaat en info
  • Bestellen van bloemen en controleren van facturen in P2P

Welke eigenschappen heb je of kun je ontwikkelen:

  • Overzicht houden op taken
  • Plannen en organiseren
  • Stressbestendig, rust bewaren en bewaken tijdens hectische periodes
  • Prioriteren
  • Praktisch ingesteld en oplossing- en actiegericht
  • Sociale en communicatieve vaardigheden

Competenties

Jij bent zelfstandig en proactief. Hierdoor ben je snel zelf startend! Door jouw positieve en enthousiaste persoonlijkheid weet je ook goed de verbinding met het team te vinden. Jij hebt organisatorisch inzicht, je weet overzicht te houden en werkt secuur in een digitale omgeving.

Jij bent representatief, kan goed prioriteren en met jouw servicegerichte houding ben jij pas tevreden als de klant dat is!  Verder beschik jij over uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.

CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning

De gesprekken zijn gepland op gesprekken in de week van 19 augustus 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 19 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Deze inhuuropdracht wordt toegekend via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen opgesteld. Om in aanmerking te komen, moet je voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door aan de wensen tegemoet te komen.

Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als (management) secretaresse;
  • Aantoonbare werkervaring met Outlook, Word en Excel;
  • Kandidaat is beschikbaar per 9 september 2024 voor 36 uur per week;

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als secretaresse binnen een politiek/bestuurlijke omgeving (30 punten);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Outlook, Word en Excel (25 punten);
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau in secretariële richting (20 punten);

Geïnteresseerd?

Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl.

Opdracht sluit per 15 augustus om 09:00 uur. Wij ontvangen graag jouw reactie minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht.

Om te solliciteren op deze vacature stuur je je sollicitatie naar amanda@1uptraining.nl